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Bilingual (French/English) Customer Service Advisor

Location: Oshawa
Company: Concentrix.

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Ce que nous offrons: Opportunités à temps plein avec un salaire de départ de 20,50 $ l'heure, ce rôle comprend une progression de carrière avec le potentiel de gagner jusqu'à 57 000 $ par an en fonction de votre désir d'atteindre des objectifs pré-établis - OBTENEZ UNE RÉMUNÉRATION BASÉE SUR «VOTRE

PERFORMANCE DE TRAVAIL»
  • Des primes incitatives compétitives basées sur l'expérience, les performances et la réalisation des objectifs
  • Formation rémunérée interactive et environnement de travail convivial et amusant
  • Prestations médicales, dentaires et de vision, cotisations au PAE et REER
  • Parking gratuit et emplacement accessible aux transports en commun
  • Programme de rabais conçu pour tout le monde
  • Cafétéria sur place
  • Salles de jeux
  • Salon des employés
  • Divers programmes de reconnaissance

Responsabilités:
  • Accueillir les clients dans la marque et notre gamme de produits
  • Traitez plusieurs types d'appels de nos différents membres en Amérique du Nord
  • Capacité à communiquer clairement et professionnellement à nos membres
  • Écoutez attentivement les besoins de nos membres, tout en faisant preuve d'empathie
  • Maximisez chaque opportunité de construire des relations
  • Faire des recommandations sur mesure sur nos produits et services pour répondre aux besoins des membres

Exigences minimales:
  • Diplôme d'études secondaires ou l'équivalent (DES)
  • Minimum 6 mois d'expérience dans le service à la clientèle
  • Excellentes compétences en communication et en résolution de problèmes
  • Bonnes compétences en écriture et en dactylographie
  • Doit être disponible pour travailler entre 6:00 AM et 1 h 30 AM
  • Fiable et flexible pour faire tourner les quarts de travail
  • Commencez à faire passer le mot - Concentrix Oshawa a une carrière ici pour VOUS!

L'entreprise: Concentrix est une entreprise mondiale de services aux entreprises de grande valeur. Avec plus de 100 000 employés dans 26 pays, nous nous concentrons sur l'engagement envers le client et tout ce qui le soutient. Nous le faisons en travaillant étroitement avec les clients pour améliorer leur expérience et générer d'excellents résultats commerciaux. Pour des informations, des nouvelles récentes et pour suivre Concentrix sur Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ et YouTube, visitez www.concentrix.com. #cnxjobs

Nous avons des bureaux partout dans le monde - Nous adoptons la diversité et l'inclusion - Être différent fait partie de ce qui fait de nous qui nous sommes!

Concentrix est un employeur garantissant l'égalité des chances. Concentrix évalue les candidats qualifiés sans égard à la race, la couleur, la religion, le sexe, la nationalité, l'âge, l'orientation sexuelle, l'identité ou l'expression de genre, le statut de vétéran protégé, le statut de handicap ou toute autre caractéristique légalement protégée.

What We Offer: Full-time opportunities with a starting wage of $20.50-$21.00 per hour, this role includes career progression with the potential to earn up to $57,000 per year based on your desire to attain targeted goals – GET PAID BASED ON “YOUR WORK PERFORMANCE”
  • We offer an awesome Employee Referral program where you receive $150 for Unilingual candidates and $250 for Bilingual candidates. Will receive 30 days from start date.
  • Competitive bonus incentives based on experience, performance, and goal attainment
  • Interactive paid training and a supportive, fun work environment
  • Medical, dental and vision benefits, EAP and RRSP contributions
  • Free parking and transit-accessible location
  • Discount program designed for everyone
  • In house cafeteria
  • Games rooms
  • Employee lounge
  • Various recognition program

Responsibilities:
  • Welcome customers to the brand and our variety of products
  • Handle multiple call types from our various members in North America
  • Ability to communicate clearly and professionally to our Members
  • Listen attentively to our Member’s needs, while demonstrating empathy
  • Maximize each opportunity to build rapport
  • Make tailored recommendations on our products and services to meet the members need

Minimum Requirements:
  • High school diploma or equivalent (GED)
  • Minimum 6 months of customer service experience
  • Excellent communication and problem-solving skills
  • Good writing and typing skills
  • Must be available to work between the hours of 6AM – 1.30AM
  • Dependable and flexible to rotate shifts
  • Start Getting The Word Out – Concentrix Oshawa Has A Career Here For YOU!

COVID-19 Considerartions:

All health practices and guidelines have been put in place for your general health and safety. Masks will be given on site, and temperatures will be taken each time you enter the building. Sanitizer stations are in all high traffic areas.

The Company:Concentrix is a high-value global business services company. With more than 100,000 staff in 26 countries , we focus on customer engagement and all that supports it. We do so by working closely with clients to improve the customer experience and generate excellent business outcomes. For information, recent news, and to follow Concentrix on Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ and YouTube, visit www.concentrix.com . #cnxjobs

We have offices all over the world – We Embrace Diversity and Inclusion – Being different is a part of what makes us who we are!

Concentrix is an equal opportunity employer. Concentrix evaluates qualified applicants without regard to race, color, religion, gender, national origin, age, sexual orientation, gender identity or expression, protected veteran status, disability status or any other legally protected characteristic.

Job Types: Full-time, Part-time, Permanent

Pay: $20.50 - $21.00 per hour

Experience:
  • Customer Service: 1 year (Preferred)

Language:
  • English (Preferred)
  • French (Preferred)




    About Concentrix.:

    Here at Concentrix, we are striving to be great at customer and employee engagement.Our focus is on you.We are fanatical about our staff.We are here to bring a holistic approach to employee engagement and we wish to enable you with improved access and thus enhance the employee experience and job satisfaction.

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