Are you based in the United States? Select your country to see jobs specific to your location.
Location: | Montréal |
---|---|
Company: | building stack |
Search for similar jobs in your region
Technical Support Associate
Building Stack disrupts the status quo of property management with its all-in-one solution for the entire tenant lifecycle. The real estate management industry has been waiting for a company like Building Stack.
Now is the time to join our dynamic team as we are experiencing tremendous growth, focused on launching new products, partnerships and opportunities, and as we scale our business to new verticals. The work is both fun and rewarding. We are looking for smart, passionate team members ready to take on new challenges.
As a Bilingual Support Agent, your task is to make our customers successful. You will act both as an advocate for our product and a conduit for our customers success by communicating with them across multiple channels.
How to succeed in this role
Be an active and empathetic listener
Be a team player
Be detail oriented and able to prioritize tasks
Communicate effectively both verbally and written in French and English
Eager to find solutions and be goal oriented
Be autonomous and take initiative
Ability to work in a fast-paced environment with ease; working collaboratively with cross-functional teams
Exemplary time-management and client-management skills
What you will be doing
Providing remote technical support to clients, while ensuring a stellar client experience
Interact with our clients by fostering a strong and pleasant business relationship on a daily basis via chat, email or phone
Troubleshoot and solve platform-related client issues
Resolve product or service problems by clarifying the client’s complaint, determining the cause of the problem, selecting and explaining the best solution to solve the problem, and following up to ensure resolution
Develop a strong understanding of the Building Stack platform and the solutions we offer
Respond to client requests quickly and effectively
Growth opportunities
At Building Stack, we like hybrid roles, and cross-department special projects. This Customer Support Associate position is a starting point on the Customer Success team. There are numerous opportunities to grow into different roles such as Onboarding Specialist, Account Manager and more, even grow into a role in a different department.
Qualifications
1-2 years’ experience in technical support with external clients
Bilingual : French and English (oral & written)
Experience working in the software industry a major plus
Experience with FreshDesk, Intercom, or Zendesk
Well-versed with Windows, iOS, Android, Mac OS, and other OS platforms
Building Stack Perks
Great group benefit plan: health & dental and more
Virtual Health-Care with Maple by RBC
Your starter pack includes dual monitors and of course, a sit-stand desk so you can dance while working.
Company activities: summer BBQs, bowling, group dinners and team building activities just to name a few!
----
Associé au Support Technique
À propos de Building Stack
Building Stack vient transformer la gestion de propriétés en proposant une solution tout-en-un pour l’ensemble du cycle de location. Le secteur de la gestion immobilière attend depuis longtemps une entreprise comme Building Stack.
Il est maintenant temps de vous joindre à notre équipe dynamique en pleine croissance, tandis que nous nous concentrons sur le lancement de nouveaux produits, de partenariats et de possibilités, et sur le développement de nouveaux marchés. Le travail est à la fois amusant et enrichissant. Nous recherchons des personnes intelligentes et passionnées, prêtes à relever de nouveaux défis.
En tant qu’agent de support - Bilingue, votre tâche est de faciliter l’expérience du client. Vous agirez à la fois en tant que promoteur de notre produit et spécialiste pour nos clients en communiquant avec eux par le biais de multiples canaux.
Remarque : Le masculin est utilisé afin d’alléger le texte.
Comment réussir dans ce rôle
Faire preuve d'une écoute active et d'empathie
Avoir le souci du détail et être capable de prioriser les tâches
Communiquer avec facilité, tant à l'oral qu'à l'écrit, en français et en anglais
Être déterminé à trouver des solutions et à atteindre les objectifs
Être autonome et être capable de prendre des initiatives
Capacité à travailler dans un environnement dynamique avec facilité et à travailler en collaboration avec une équipe interfonctionnelle
Compétences exemplaires en gestion du temps et en gestion des clients
Votre quotidien
Fournir un soutien technique à distance aux clients, tout en assurant une expérience client exceptionnelle
Interagir quotidiennement avec nos clients et favoriser une relation d'affaires forte et agréable dans chaque interaction
Résoudre les problèmes liés à la plateforme pour les clients
Résoudre les problèmes relatifs aux produits ou aux services en clarifiant la plainte du client, en déterminant la cause du problème, en choisissant et en expliquant la meilleure solution pour résoudre le problème et en faisant un suivi pour en assurer la résolution
Développer une forte compréhension de la plateforme Building Stack et des solutions que nous proposons
Répondre aux demandes des clients rapidement et efficacement
Possibilités de croissance
Chez Building Stack, nous favorisons les rôles hybrides et les projets spécialisés et interdépartementaux. Ce poste d’associé(e) support client est un point de départ dans l'équipe du succès client. Il y a plusieurs possibilités de se développer dans des rôles différents tels que spécialiste de l'intégration, gestionnaire de compte et plus encore, et même dans un autre département.
Qualifications requises
Au moins 1 à 2 ans d'expérience en support technique avec les clients externes
Bilingue : français et anglais (oral et écrit)
Expérience de travail dans le secteur logiciel, un atout majeur
Expérience avec FreshDesk, Intercom, ou Zendesk
Bonne connaissance de Windows, iOS, Android, Mac OS et d’autres systèmes d’exploitation
Avantages de Building Stack
Search for similar jobs in your region